Brev:
Utryg ved fremmede
3. november 2009
Alder:
4 mdr.
Utryg ved fremmede
Hej Helen
Jeg har tvillingepiger på 4 måneder. De har hidtil været ret nemme og glade, spist godt (får flaske) og sovet godt både om dagen og om natten, de sidste par uger er de pludselig blevet meget kede af det, når vi var på besøg hos nogen, eller hvis vi fik gæster. De græder og vil op til mig eller deres far - det kommer de så selvfølgelig - men selv mormor (som de ofte ser) kan få mundvigene til at vende nedaf.
Mit spørgsmål er egentlig bare, hvordan skal vi forholde os? Skal vi stadig have gæster, men sige de ikke skal tage babyerne op, og hvad når vi er ude hos andre?
Tak for det
Hilsen tvillingemoren