Brev:
Krudtugle!
2. november 2009
Alder:
7 mdr.
Krudtugle!
Kære Helen,
Tak for dit svar angående "nattesøvn og behov for mælk", vi er i fuld gang med at følge programmet. Vi kan dog ikke se resultater om natten endnu, da der har været en urolig periode med forkølelse, feber, tænder m.m., men vi er fortrøstningsfulde!
Der er i mellemtiden opstået et lille "opdragelsesproblem", hvis man da kan kalde det det i den alder:)
Nina er meget fysisk aktiv og godt med motorisk (sidder, ruller, kryber, kommer op på alle 4...), og der er ligeså meget krudt i hende når jeg sidder med hende på skødet (det er knap så udtalt når hun sidder hos sin far). Hun river og bider i mig og flår i mit hår - Alt sammen er tydeligt i leg, og hun synes, det er vældigt sjovt. Det samme sker til tider når jeg ammer hende.
Mit spørgsmål lyder: Skal jeg sige fra? Kan hun allerede forstå et nej, eller skal jeg fortsætte som hidtil og aflede det bedste jeg har lært?
Jeg forventer ikke empati fra hendes side endnu (!), og jeg er glad for, at hun har så meget energi, men det ville være rart med lidt færre knubs ;)
Med venlig hilsen
Anna