Brev:
Går på tæer - er det normalt?
1. november 2009
Alder:
15 mdr.
Går på tæer - er det normalt?
Hej Helen.
Lige et hurtigt spørgsmål: vores søn Aske på snart 16 mdr begyndte at gå selv da han var ca 13 mdr og nu småløber han og har fuld fart på. Den seneste uge har vi observeret at han går ret meget på tæer - ikke hele tiden, men ret ofte.
Er det normalt?
Synes måske jeg har læst et sted at det er en del af deres udvikling af deres balance, men ville lige tjekke med dig:-)
På forhånd tak:-)
Line