Brev:
Kravle - hvordan?
27. oktober 2009
Alder:
10 mdr.
Kravle - hvordan?
Kære Helen
Tak for dine sidste svar. Vi valgte at tage vores datter ud af vuggestuen, da vi bl.a. oplevede det svært at kommunikere med personalet på stuen. Nu afventer vi en anden instituationsplads.
Jeg vil prøve at skrive et kort spørgsmål for en gangs skyld:). Den lille trold kravler ikke endnu. Hun elsker at gå rundt med os i hænderne, hun rejser sig selv og triller og ruller rundt. Hun kommer ufrivilligt baglæns, når hun ligger på maven. Hun kommer fint fra siddende ned på maven og op igen, men altså ingen kravlen, møven eller gumpe sig frem hvilket resulterer i en meget frustreret lille dame. Hun vil så gerne komme omkring selv, men kan ikke.
Hvordan hjælper vi hende bedst til at kravle? Skal vi helt lade være at gå rundt med hende i hænderne?
Venligst Basses mor