Brev:
Det sociale liv
20. oktober 2009
Alder:
10 mdr.
Det sociale liv
Hej Helen : )
Her i Tyskland har de i byerne en "aktivitesgruppe" for mindre børn, som de kalder for "Krappelgruppe". I denne "Krappelgruppe" deltager mor og barn en formiddag om ugen, hvor man leger, synger, er ude i naturen etc.
Damen der står for Krappelgruppen sagde, at den yngste var 11 mdr., men jeg var selvfølgelig velkommen alligevel. Emilie er nu 10 mdr. Jeg vil måske gerne, at hun kan gå inden vi deltager eller er det ikke så vigtigt?
Min mand arbejder og Emilie og jeg er derhjemme, men jeg er begyndt at tænke på det sociale med andre babyer for hende, hvordan gør jeg det bedst? Vores familie er ikke lige i nærheden, men hun "snakker" altid i telefon med dem når de ringer og det synes hun er sjovt, hun lytter og siger lidt lyde.
Vi er netop begyndt på babysvømning for anden gang, hvor man deltager 8 gange.
Hvordan er det bedst for hende? Hvor meget og hvor lidt har hun behov for?
Venlig hilsen
Gitte