Brev:
Mere rolig blandt flere mennesker!
14. oktober 2009
Alder:
1 mdr.
Mere rolig blandt flere mennesker!
Hej Helen
I mit første brev beskriver jeg hvordan min datter er meget utilfreds og generelt ikke særlig rolig. Nu har jeg den sidste uge oplevet, at hun er mere rolig, når vi er blandt andre mennesker, fx. når vi besøger bedsteforældre eller jeg har besøg af veninder. Når jeg er alene med hende ændrer hun sig totalt, os selvom jeg snakker og synger - kan hun ikke lide "bare mig" alene - eller hvordan?
Hun bryder sig ikke om bus eller togture, men går jeg med hende på arme i et storcenter - så er hun helt rolig og meget optaget af alt omkring hende.
Hjælp mig med at forstå min datter...
Venlig Hilsen
Sandra