Brev:
Kolbøtter
13. oktober 2009
Alder:
12 mdr.
Kolbøtter
Kære Helen
Tak for dine tidligere svar. Nu har jeg - efter at have fulgt dine svar til andre på sidelinjen - atter et spørgsmål.
Jeg har bidt mærke i, at du nogle gange nævner, at man skal slå luftkolbøtter med sine små børn, da de ikke kan tåle at slå rigtige kolbøtter.
Hvor gamle er børn som hovedregel, før de kan tåle at slå rigtige kolbøtter?
Min søn på snart 13 måneder er blevet vild med at stå på vores seng og kaste sig på hovedet ned i sin egen tremmeseng... Han lander med hænderne først - lige som et hovedsping i poolen - og slår en kolbøtte på vejen ned...
Jeg ser frem til at høre dit svar.
Mange hilsner
Trine