Brev:
Ikke symmetriske elastikker
13. oktober 2009
Alder:
5 mdr.
Ikke symmetriske elastikker
Hej igen.
Hvis et barn ikke har symmetriske elastikker på benene, hvad kan det betyde?
Og er der noget man kan gøre for at afhjælpe dette?
Og hvis ikke, kan lægerne gøre noget?
Mange spørgsmål på ingen tid, håber virkelig jeg kan gøre noget.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Mathilde