Brev:
Fornemmelse for at falde ned
10. oktober 2009
Alder:
11 mdr.
Fornemmelse for at falde ned
Hej Helen,
Jeg kom til at tænke på, hvor gamle børn ca. er, når de begynder at få en fornemmelse for, at de kan falde ned af sofaen/trapperne osv.
Min søn på 11 mdr. ville stå på næsen hver gang, han skal ned af noget, hvis jeg ikke havde fat i ham og vente ham om (med ryggen "udad" og fødderne først). Men hvornår ca. begynder de selv at kunne forstå, at man falder ned, hvis man bare kravler ud i luften?
Mange hilsner fra
Christina