Brev:
Sko og børnefødder
9. oktober 2009
Alder:
20 mdr.
Sko og børnefødder
Hej Helen,
Jeg har lige været til en fodlæge med Nicholas pga indgroet tånegle og der fik jeg at vide at det ikke var godt at børn (og voksne) gik på bare fødder, hvilket undrede mig meget.
Jeg troede det var sundt for fødderne at få frisk luft og ikke være lukket inde i en sko. Hun sagde at det var gammeldags tænkning og at det er vigtigt at børnene havde sko på med et lille svej (kan simpelthen ikke huske det korrekte ord for det - sorry) så det kunne hjælpe dem med at danne det lille svej under foden. (håber virkelig du forstår hvad jeg mener med svej). Blev også rådet til at få Nicholas til at stå på en tennisbold for at hjælpe med at danne det svej.
Er det virkelig korrekt? Som barn gik jeg altid i sutsko derhjemme uden svej, helt flade sutsko og aldrig stået på tennisbolde og mine fødder har da udhvilket sig meget normalt....
Glæder mig til at høre fra dig.
Ha en god weekend.
Pia