Brev:
Angst for fremmede?
29. september 2009
Alder:
4 mdr.
Angst for fremmede?
Hej Helen.
Bastian er på det sidste blevet vildt bange for fremmede –eller nærmest alle andre end far, mor og søster… Det er tidligt synes jeg, men min store pige var ligesådan…
Hvordan afhjælper jeg det bedst? Skal han skånes for fremmede så vidt muligt, eller udsættes for dem så meget som muligt eller har du andre ideer???
Med venlig hilsen
Christina