Brev:
Motorisk udvikling - kravle
24. september 2009
Alder:
9 mdr.
Motorisk udvikling - kravle
Hej Helen
Jeg skriver til dig vedr vores dreng på knap 9 mdr.
Han sidder selv og kan forflytte sig herfra og ned på maven. Når han ligger på maven kuer han bagud og forsøger at få benene ind under maven - men han kravler ikke endnu...
Når han ligger på maven bliver han hurtig vred. Men hvis jeg sætter ham op igen forflytter han sig ned på maven henholdsvis hurtigt.
Når han rækker ud efter legetøj foran ham han ikke kan nå kommer han ned på maven.
Skal jeg betragte denne udvikling som at det vare ikke længe før han kravler??? Han bliver jo så sur når han ligger på maven - i hvert fald efter kort tid.
Han vil gerne stå ved en gåvogn og sofabordet. Vi hjælper ham med at komme op at stå og så står han fint med støtte.
Han er en stor sund dreng. Kan hans vægt evt hindre ham i at kravle???
Mange hilsner
Marianne