Brev:
At kravle skævt
20. september 2009
Alder:
14 mdr.
At kravle skævt
Hej Helen,
Min soen paa snart 14 maaneder startede med at kravle da han blev 12 mdr. - men han har naesten fra starten kravlet "skaevt" - dvs. han kravler hvor han saetter den ene fod i gulvet i stedet for knaeet - og ja, det er jo saa altid den samme fod.
Har fra starten bare taenkt at det ikke er noget problem - at mange kravler paa deres maade - men da han stadig goer det (han gaar ikke, virker slet ikke interesster i at gaa endnu - rejser sig dog op ad alting) - taenker jeg nu paa om der kan vaere noget galt med det knae han ikke saetter i gulvet eller andet - men er det normalt at de smaa kravler paa "skaeve" maader eller? Og kan/boer jeg goere noget for at forsoege at faa ham til at kravle "rigtigt"?
Tak,
Mange hilsner
Lone