Brev:
Han siger ikke noget
20. september 2009
Alder:
15 mdr.
Han siger ikke noget
Hej Helen.
Hmm jeg må indrømme at jeg ikke rigtig kan forstå hvorfor Valdemar ikke rigtigt er begyndt at sige nogle rigtige ord.. synes han er meget sent på den??
Dog siger han rigtig mange lyde og er god til at få "vist" hvad han vil have ved hjælp af lyde, kropssprog og mimik.
Skal jeg reagere på at han ikke snakker/ siger ord på trods af at han er 15 mdr??
Venlig hilsen
Maibrit