Brev:
Sidde selv - 6 mdr.
18. september 2009
Alder:
6 mdr.
Sidde selv  - 6 mdr.
Hej Helen !
Tak for dit svar ang. jerntilskud. Jeg har fundet frem til Babyfer, og det fungerer godt for os.
Min dreng er nu ca. 6½ måned gammel og kan faktisk efterhånden sidde selv. Han kan ikke selv komme op i sidde position, men hjælpes han op kan han sidde selv uden at vælte i 5-10 min og tage legetøj og sidde og lege med det. Han sidder fint og er helt rank i ryggen.
Jeg er lidt i tvivl omkring om han har godt af og sidde, når han nu ikke selv kan komme op og sidde ? Hvor længe må han sidde i løbet af en dag?
Han ligger fortsat en del på maven og er også begyndt så småt at bevæge sig rundt om egen akse og møffe baglæns.