Brev:
Ulvetimer, overtræthed eller udviklingsfase?
16. september 2009
Alder:
7 mdr.
Ulvetimer, overtræthed eller udviklingsfase?
Hej Helen
Jeg skriver til dig igen idet vores eftermiddage efterhånden er blevet kaotiske.
Mine tvillige drenge er 7 måneder og får 3 x skemad dagligt samt supplere med mælk, dette køre fint. Vores dagsplan ser således ud: (kombineret med din plan til os)
06.00 - står op
07.00 - Risgrød
08.00 - Mælk 150 ml hver
09.00-09.30 - 1.lur
11.30 - Øllebrød m. grønsagsmos
12.00 - mælk 150 ml
12.30-13.30 - 2. lur
14.30 - Banan mos med tykmælk - evt. mælk 150 ml
15.00-17.30- ulvetime- prøver at få dem til at sove, uden held
17.30 - Katoffelmos, grønsager samt kød
19.00 - nat flaske
19.30 - sover
02.00 - flaske
Som du kan se ved jeg ikke hvad jeg skal stille op fra kl. 15. ca til de skal have aftensmad. Vi har prøvet alt, cykle, køre, gå osv, men som du kan læse i mit fori brev har jeg lidt udfordringer omkring dette også. Intet hjælper, de vil være hos mor og far og alligevel ikke.
Som du nok kan forstille dig er det meget frustrende. Jeg tænker at de er trætte, de sover jo absolut ikke meget om dagen, men jeg kan simptelhen ikke få dem til at sove længere eller få dem ud en trejde gang. Måske de er for overtrætte??
Vi har prøvet at give dem mere og mindre mælk samt skemad da jeg troede det var noget med kosten, men er i tvivl da det heller ikke hjælper. Det skal siges at de nu er i en kæmpe udviklings periode og jeg kan se fremgang hverda. Tv. B ruller nu TV A kryber derudaf, så jeg tænker det umiddelbart kan have en stor indflydelse på humøret om eftermiddag??
Det er heldigvis først begyndt her for 2 uger siden, men ser frem til en løsning snarest.
Håber du kan hjælpe - om ikk andet har jeg vel tiden med mig...