Brev:
Vores 1-årige bider
6. september 2009
Alder:
12 mdr.
Vores 1-årige bider
Hej Helen.
Vi har en sød og dejlig dreng på et år, der de seneste måneder, men desværre tiltagende, er begyndt at bide. Og han bider hårdt. Han bider mig, sin far, sin bror... alle, der sidder med ham.
Umiddelbart tænkte jeg, at det er fordi han mangler sprog til at fortælle, hvad han vil, men det er også, når han tilsyneladende er glad, veltilpas og bliver forstået.
Han er vist rimelig alderssvarende med sprog og har genkendelige udtryk for 4 mennesker og mad, drikke. Men han har slet ikke det samme vildt gode sprog som storebror havde da han var et år.
Kan det være udtryksmæssige mangler eller noget andet?
Mor til bide-bissen