Brev:
Spytter sin mad ud - 9 mdr.
2. september 2009
Alder:
9 mdr.
Spytter sin mad ud - 9 mdr.
Hej :)
Jeg har nu fuldt din brevkasse på i lang tid og synes at den er utrolig god. Jeg har dog et spørgsmål som jeg ikke har kunne finde svar på.
Vi har en pige på snart 9 måneder (hun er fra 11-12-08). Vores problem er at hun ikke vil spise mad med bid i. Altså rugbrød, frugt, agurk, kød osv. Hun vil gerne sidde og bide i maden og hun tager bidder af det, men så snart det kommer ind i munden spytter hun det ud igen. Vi ved ikke helt hvad vi skal gøre ved det.
Hendes dag ser sådan ud.
Op. ca 6.00
6.30 havregrød med sveskemos.
8 morgenlur
9.30 frugt og bolle (som hun spytter hun spytter ud) yoghurt med most frugt bagefter
11.30. Bondebrød med smørbart pålæg og agurk (som hun spytter ud)
11.45 Flaske 200 ml.
14. frugt og bolle (som hun spytter ud) nogen gange får hun et glas sveskemos for det vil hun gerne spise.
15.30 Eftermiddagslur (flaske 200 ml hvis hun ikke har spist noget til eftermiddag)
17.30-18 Aftensmad grønssagsmos med køb. Det hele er blendet for ellers vil hun ikke spise det.
19.30 Flaske 200 ml og seng.
03.30 Flaske 200 ml.
Hun får vand til alle måltider.
Vi har prøvet at fjerne nogle af flaskerne men det hjalp ikke på spisningen.
Hun er en lille pige på 7,6 kg og hun tager ikke så meget på som vi gerne ville have. Så derfor er vi også bange for at fjerne for mange flaske for hun skal jo have noget.
Håber at du har et godt råd.
Mange hilsen
Kathrine