Brev:
Bøger - 9 mdr.
1. september 2009
Alder:
9 mdr.
Bøger - 9 mdr.
Hej Helen,
så har jeg lige endnu et spørgsmål:
Hvornår begynder børn mon at interessere sig for bøger? Vi har masser af billedbøger liggende, men han bruger dem nu mest til at bide i. Vi har også to "følebøger" som han synes er en lille smule interessant, engang imellem.
Vi har nogle venner som bestemt mener deres 4 måneder gamle barn interesserer sig for bøger, er vi bare lidt langsomme til det, eller...? Jeg tænker også på, hvornår mon de kan se at tegninger af mennesker skal forestille mennesker, og ikke bare er en farvet klat?
Og hvornår kan man mon begynde at læse historier højt for ham før han skal sove (og generelt), det kræver vel et sprog?
Med venlig hilsen
Bognørden