Brev:
Pludselig vandskræk
1. september 2009
Alder:
14 mdr.
Pludselig vandskræk
Hej Helen.
Valdemar har altid været en lille vandhund, der elsker at komme i bruser/badekar og badeland.
Liige indtil for 1-2 uger siden. han kan ikke lide at komme i badekar. hverken hans eget eller et stort voksenbadekar.
I bruseren i mors arme er der intet og der er heller ikke noget i badeland.
Vi har snakket om, om der er sket noget der kan gøre at han er blevet bange for det, men vi kan simpelthen ikke komme i tanke om det. han græder helt vildt og vi tager ham self op...
Kan du forklare mig hvorfor han pludselig er blevet sådan?? er det en periode eller er der noget vi kan gøre for at det går over.
Venlig hilsen Maibrit