Brev:
Sko med svang?
29. august 2009
Alder:
17 mdr.
Sko med svang?
Hej Helen
Så fik vi undersøgt vores søns fod som du anbefalede, han falder lidt ned på svangen og går derfor skævt med foden.
Lægen sagde vi skulle ud og købe en sko med svang og at dette burde kunne rette foden op. Hvis det ikke var muligt at finde en sko skulle vi opsøge en bandagist.
Han skal se om det er bedre om en lille måneds tid.
Vi har undersøgt alt hvad vi kan for at finde en sko med svang, men uden held, kan du hjælpe?
Vi har fået det svar at børn normalt selv udvikler svang og derfor skal have flade sko, men kan det være rigtigt der ikke findes nogen?
Der er en måneds ventetid hos bandagisten så vi ville meget gerne have en sko indtil da, for at hjælpe ham så hurtigt som muligt.
Hilsen Linda