Brev:
Vil så gerne kravle ... kan ikk ...
27. august 2009
Alder:
5 mdr.
Vil så gerne kravle ... kan ikk ...
Hej Helen
Min søn er lige blevet 5 måneder, og vejer ca 10 kg og er 73 cm (dejlig stor dreng) og er godt langt fremme udviklingsmæssig, han er i gang med "26ugers tigerspringet" trods han kun er 22 uger idag.
Han er temmelig stærk og viljestærk. Han har længe kunnet komme op på strækte arme og også kunnet løfte maven og komme op på tæerne. Han vil så gerne kravle og han bliver så eddikesur når ikke det lykkedes. Hvad kan vi gøre for at hjælpe ham? Vi ved godt at det er tidligt at lære at kravle men han vil så gerne og jeg tror at han er stærk nok til det.
Med venlig hilsen
Pernille (mor til den ambitiøse Svend)