Brev:
Pludrer / pludrer ikke
20. august 2009
Alder:
5 mdr.
Pludrer / pludrer ikke
Hej Helen.
Tak for dine tidligere svar, det har bare været rigtig nyttigt at skrive til dig, så nu har jeg lidt flere spørgsmål.
Medine er 5½ mdr, hun er aktiv, og bliver sur når hun ikke kan det hun så gerne vil :-) F.eks triller hun lystigt om på maven, og møver sig frem.... Hun kan bare overhovedet ikke finde ud af at komme på ryggen igen, det var ellers det hun lærte først, at trille fra ryg til mave. Kan de godt glemme det de har lært? ...
...
En anden ting er at hun sommetider laver lyde, og lige med et kommer der en lang gang pludrelyde, nogen gange kan man have en hel "samtale" med hende. Men det er sjældent hun pludre og siger lyde. Hun kan være stille nogle gange hele dage. Er det normalt? Synes hun reagere fint på lyde ellers. Vi snakker meget med hende, og holder pauser. Tit kommer der bare ikke noget tilbage. Andre har også lagt mærke til det, når vi er ude.
Hilsen Christina.