Brev:
Pyldret
13. august 2009
Alder:
8 mdr.
Pyldret
Hej Helen.
Så er vi nødt til at have din hjælp igen :)
De sidste 14 dage har Noah (8 mdr) ændret sig meget i hans humør og væremåde. Han spiser godt og varieret efter hans alder og spiser kun 1 gang om natten ved 4-5 tiden. Det er om dagen ændringen er størst.
Han er gået fra at være glad og i godt humør næsten altid til at være pyldret - ked af det og sur/irritabel. Han vil slet ikke sidde selv og lege - og det er heller ikke altid nok vi sidder ved siden af ham på gulvet. Han vil gerne op og sidde hos os - og når han så kommer op vrider han sig som en flitsbue og vil egentlig ikke alligevel. Men meget af dagen er han på arm i øjeblikket.
Hans soverytme i dagtimerne er også helt væk. Før sov han 2 gange om dagen i 1 times tid. Når jeg putter ham nu som sædvanligt bliver han dybt ulykkelig. Jeg må stå og vugge barnevognen i lang tid før han endelig giver efter. Men så vågner han igen efter 10 - 15 min og græder. Så kan jeg vugge løs igen og måske falder han i søvn igen.... Tror han vågner op og bliver ked af det fordi han ikke kan se mig? Så i og med han ikke rigtig får sovet om dagen bliver han jo endnu mere pyldret.
Om natten er han nu tilbage i vores seng. Det gik ellers rigtig godt med at sove i hans egen seng (Tremmeseng ved siden af mig) Men her begyndte han også at vågne hvert 10 min og faldt kun til ro med snak eller en hånd på ryggen ell.lign. for så at vågne igen efter 10 min. Vi var virkelig standhaftige men efter et par nætter på den måde kom han over til os igen og sover nu fint hele natten (afbrudt af 1 spisning)
Motorisk ruller han rundt - gør ikke tegn til at kravle og kan sidde selv. Er lidt bange for fremmede men ikke overvældende.
Håber du endnu engang sidder med de vise sten :)
Venlig hilsen
Tina