Brev:
Går ikke
10. august 2009
Alder:
16 mdr.
Går ikke
Hej Helen.
Min datter på 16 mdr. går overhovedet ikke endnu og det bekymrer mig og især vuggestuen meget. De ser gerne at hun går nu. Hun rejser sig op af alt, går rundt om ting, kravler op i sofaen står og øver sig med at stå selv ved at give slip på tingene eller mig.
Jeg har en gå vogn til hende som jeg prøver at få hende til at gå med, men det er ikk altid hun vil. jeg øver så meget som muligt med hende at stå selv så hun kan få balancen men hun gider ikk at stå selv. Så jeg vil høre om du har nogle gode råd.
Hun har epilpsi, men tror ikk det er grunden til hun ikk går..
Hilsen den bekymrede mor