Brev:
Stemme ændre sig
9. august 2009
Alder:
13 mdr.
Stemme ændre sig
Hej Helen.
Valdemars stemme har ændret sig meget her de sidste par dage.
Den er blevet mere ru, hæs og dyb (ikke på sygdoms-måden)
Er det "normalt"??
Er det noget alle børn oplever eller kun drenge eller nogle??
Venlig hilsen
Maibrit