Græder til babysvømning

2. april 2009

Kategori:
Alder:
3 mdr.

Græder til babysvømning

Hej Helen

Min dreng er helt vild med at være i vand. Når vi er i svømmehal smiler han og slapper af samt arbejder i det varme vand. De sidste 3 gange vi har været afsted er han begyndt med at SKRIGE helt hysterisk så snart han blir lagt på puslebordet når vi skal op. Så snart han er sat i autostolen og vi er på vej hjem stopper han. Han kommer som regel ud at sove når vi kommer hjem.

Hvorfor skriger han sådan? De andre i omklædningen spør´ om han er sulten, syg osv... De tror sikkert ik at han passer ham godt nok:)

Jeg ...

Annonce

... har prøvet en masse for at se om det kunne stoppe skrigeriet. Men han skriger selvom han lige har spist og sovet. Det er også ligemeget om det er formiddag eller eftermiddag. Der er fint varmt i rummet så han fryser heller ik. Om jeg tager ham først eller selv klæder om ændrer heller ingeting. Det er også lige meget om han er i vandet i 10 min eller 25 min.
Jeg ved godt at svømning trætter ham, men kan trætheden komme over ham SÅ hurtig?

Jeg mister jo lidt lysten til at tage afsted, hvis det skal fortsætte....

Hilsen Marianne

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

5. april 2024 | Amning | 3 mdr.

Løbe når man ammer

Hej Helen. Min kæreste og jeg har den dejligste pige på knap 3 måneder, og...

27. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ønsker at stoppe amning

Kære Helen. Jeg har suppleret amning med flaske fra min datter var ca. 5...

25. marts 2024 | Amning | 3 mdr.

Ammer mere nat end dag

Kære Helen Vi har en dejlig pige på 3 måneder, der vokser og trives rigtig...

11. februar 2024 | Sovevaner | 4 mdr.

Forskellige putteritualer?

Hej Helen Jeg har et spørgsmål vedrørende putteritualer. Min dreng er 4...

31. januar 2024 | Kost og ernæring | 4 mdr.

Hvor meget mad og hvornår? - 4 mdr.

Hejsa Helen Så skriver jeg lige igen:) Min dreng får fuld flaske og er nu...

Annonce

Viden om børn:

Termin

Termin er betegnelsen for, hvornår man forventer at føde, når man er gravid.

Terminen fastsættes normalt til 40 uger efter man er blevet gravid. Termintidspunktet er således sluttidspunktet for graviditeten.

Man beregner normalt terminen efter første dag i den sidste menstruation.

Terminen bruges også til at vurdere, hvor langt du er henne i din graviditet. I løbet af graviditeten tæller man uger, således at man f.eks. siger at kvinder er 34+6 uger...

Læs mere i Babylex

Muslingeskaller - brystvorte

Du kan købe muslingeskaller, også kaldet ammeskaller. Disse blev introduceret i Danmark omkring år 2000 og var meget populære. Senere blev de frarådet, fordi mange fik problemer med svampeinfektion i brystet netop i forbindelse med brug af ammeskallerne.

Da skallerne bæres direkte på brystet og inde i BH´en, skulle de have en helende virkning på ømme og revnede brystvorter - men skulle altså samtidig også kunne medføre svampeinfektion. Virkningen af ammeskaller/muslingeskaller...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog til far - vær far med tillid, nærvær og respekt.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Først og fremmest tusind tak for en rigtig god brevkasse, hvor vi som førstegangsforældre har fået svar på rigtig mange spørgsmål, bare ved at sidde og surfe lidt rundt i kategorierne. Dine gode svar har virkelig været en stor hjælp hele vejen igennem.

Bedste hilsner
Malene og Maria på 6 uger