Brev:
Græder til babysvømning
2. april 2009
Alder:
3 mdr.
Græder til babysvømning
Hej Helen
Min dreng er helt vild med at være i vand. Når vi er i svømmehal smiler han og slapper af samt arbejder i det varme vand. De sidste 3 gange vi har været afsted er han begyndt med at SKRIGE helt hysterisk så snart han blir lagt på puslebordet når vi skal op. Så snart han er sat i autostolen og vi er på vej hjem stopper han. Han kommer som regel ud at sove når vi kommer hjem.
Hvorfor skriger han sådan? De andre i omklædningen spør´ om han er sulten, syg osv... De tror sikkert ik at han passer ham godt nok:)
Jeg har prøvet en masse for at se om det kunne stoppe skrigeriet. Men han skriger selvom han lige har spist og sovet. Det er også ligemeget om det er formiddag eller eftermiddag. Der er fint varmt i rummet så han fryser heller ik. Om jeg tager ham først eller selv klæder om ændrer heller ingeting. Det er også lige meget om han er i vandet i 10 min eller 25 min.
Jeg ved godt at svømning trætter ham, men kan trætheden komme over ham SÅ hurtig?
Jeg mister jo lidt lysten til at tage afsted, hvis det skal fortsætte....
Hilsen Marianne