Brev:
Alternativ til tremmeseng?
21. juli 2008
Alder:
17 mdr.
Alternativ til tremmeseng?
Hej Helen,
Som du ved falder vores soen stadigvaek i soevn i vores arme, mens vi sidder i en stol lige ved siden af sengen... og det har vi det alle fint med! Han sover ogsaa nogenlunde igennem om natten, bortset fra naar han faar nye taender :-)
Da vi fornyligt var paa ferie - hvor han sov paa en madras paa gulvet ved siden af vores seng - opdagede jeg, at han faldt i soevn i loebet af ingen tid, hvis jeg bare lagde mig ned ved siden af ham paa madrassen... det trick kan man jo desvaerre ikke bruge i tremmesengen.
Jeg taenker derfor: Er der et alternativ til tremmesengen, hvor jeg kan ligge hos ham og putte ham - er der en slags seng, som han ikke kan falde ud af, men hvor jeg kan have mere kropskontakt naar han skal puttes og falde i soevn...? Paa den maade ville vi kunne undgaa at han falder i soevn paa armen, laere ham at falde i soevn i sin egen seng, men samtidigt bevare den kropskontakt som er saa vigtig for ham?
Mange knus fra
Camilla