Brev:
Bærestilling og bæresele
18. juli 2008
Alder:
3 mdr.
Bærestilling og bæresele
Hej Helen.
Min lille søn kan godt lide at bæres 'lodret'. At bæres 'vandret' på armen gider han slet ikke. Han skal op og kigge over min eller hans fars skulder. Eller han skal bæres foran på vor mave så hans ryg vender mod vores mave. Han er tilfreds bare han vender lodret.
Er det skidt for hans ryg at bæres sådan i lang tid? Vi vurderer at købe en Baby Bjørn bæresele eller lignende. Hvor længe om dagen må han sidde i den? Er det det den samme belastning for ryggen at bæres i en bæresele som at bæres på armen som beskrevet?