Brev:
Hovedpude hvornår og hvorfor?
14. juli 2008
Alder:
20 mdr.
Hovedpude hvornår og hvorfor?
Hej Helen.
Håber du har haft en dejlig ferie. Vores er lige begyndt og vi glæder os til at tilbringe 3 uger tæt sammen...
Albert er startet i vuggestue og det går forrygende. Han er blevet rigtig glad for det og er ret vellidt.
Mit spørgsmål denne gang går på hvornår børn skal sove med hovedpude og hvorfor? Ja, så kort og enkelt kan det gøres:-)
Kærlig hilsen
Karoline