Brev:
Uldundertøj - 9 mdr.
15. marts 2004
Alder:
9 mdr.
Uldundertøj - 9 mdr.
Jeg har en dreng på 9 mdr. der har brugt uldbodyer siden oktober og uldbukser siden november. Jeg har hørt, at så skal de blive ved med uld, men de skal vel ikke have uld på til sommer?
Hvis ikke, hvornår er det så bedst at gå over til bomuld igen?