Brev:
Barnevognssele - 6 mdr.
31. maj 2008
Alder:
6 mdr.
Barnevognssele - 6 mdr.
Hejsa Helen
Undskyld jeg bombarderer dig med spørgsmål!
Jeg vil bare høre hvad barnet skal kunne motorisk for at man skal begynde med barnevognssele.
Vores datter kan ikke sidde selv, og ligger for det meste bare på ryggen i vognen uden at sprælle rundt. Hun er 6 mrd. Bør vi give hende selen på nu selv om den ikke er nødvendig endnu? Man ved jo aldrig hvornår den bliver det.
Ved du om der er forskel på sikkerheden vedr barnevognsseler? Er der nogle mærker der er sikrere end andre, og hvad skal man gå efter?
På forhånd tak:-)