Brev:
Tøj med phthalater
20. maj 2008
Alder:
10 mdr.
Tøj med phthalater
Hej Helen.
Jeg ved ikke om det er noget du ved noget om, men nu forsøger jeg ;-)
Jeg læste en artikel inde på b-a-b-y.dk forleden dag om giftige stoffer (phthalater) i babytøj. De nævnte bl.a mærket "little one" og "joha", artiklen var fra 2006, ved du om de stoffer stadig er i tøjet eller om man har lavet det om?
Jeg har forsøgt at finde svar på nettet, men kan ikke rigtig finde noget. Og meget af det tøj jeg køber er nemlig disse mærker.... (ikke så godt).
Med venlig hilsen
Charlotte.