Brev:
Køb af tremmeseng
8. marts 2004
Alder:
4 mdr.
Køb af tremmeseng
Hej Helen
Vores datter som nu er 4 mdr gammel er efterhånden vokset ud af den vugge hun hidtil har ligget i. Vi vil derfor ud at købe en tremmeseng, men hvilket skal vi vælge?
Så vidt jeg ved er der nogle regler for tremmeafstand mv. så sikkerheden er i orden.
På forhånd tak for svaret.
Mange hilsner fra Jane