Brev:
Hvad skal han sove i?
7. maj 2008
Alder:
4 mdr.
Hvad skal han sove i?
Hej Helen!
Vores søn er nu 4 mdr. og han har været glad for at sove i flyverdragten (jeg føler den styrer hans arme, så sutten ikke skubbes ud). Da vejret blev varmere lynede jeg flyverdragts front ned, og han havde stadig armene i dragten.
Victor er generelt meget varm, og nu hvor det er blevet 20 grader udenfor, så skal jeg finde på noget andet.
Hvis jeg ligger ham bare med en dyne over, så virker det ikke som om at han tror han skal sove, så kører arme og ben bare rundt.
Vi har en Dunipose som jeg har prøvet, men den virker umiddelbart også for varm, hvis alle siderne er foldet ind over ham. Jeg har så prøvet at folde duniposen så han kun får sidestykkerne ind over sig, men han sover ikke længere tid en 45 minutter af gangen. Før havde han en daglig lur på omkring 3 timer. Han har den sidste uge kun sover omkring 3-4 timer i løbet af dagen og cirka 10 timer om natten.
Har du et godt putte-forslag til sommervarmen, når han stadig har behov for at blive omsluttet?
Duniposen har en bundplade, hvornår skal den bruges? Jeg tænker jo at madrassen i barnevognen er nok.
Venlig hilsen
Christina