Brev:
Tid til juniorseng
14. marts 2008
Alder:
16 mdr.
Tid til juniorseng
Kære Helen.
Sikke spørgsmålene hober sig op:-)
Vores dreng Albert er en stor dreng trods han kun er 16 måneder. Han er 89 cm lang og da jeg her til aften sad og kiggede på mit elskede sovende barn, tænkte jeg, at der ikke er meget plads at gøre godt med. Han kan ikke rigtig flyde ud i den, ligge på ryggen med armene ud til siden osv. Han ender tit oppe i hjørnet eller får viklet arme og ben ind i tremmerne, så jeg sidder bare med tanken og spørgsmålet om det er tid til en juniorseng.
Hvad bygger man skift af senge på og hvad er din anbefaling til sådan en lille (stor) størrelse? Han ligger stadig i vores soveværelse og falder stadig i søvn på maven af enten mig eller hans far uden problemer. Han elsker trygheden.
Kærlig Hilsen
Karoline