Brev:
Bæresele - 1 mdr.
6. marts 2008
Alder:
1 mdr.
Bæresele - 1 mdr.
Hej.
Hvornår må en baby begynde at sidde i en bæresele?
Min datter er pt. 5 uger og 2 dage. Er det for tidligt at bruge en bæresele nu?
Hilsen Signe