Brev:
Sut af silicone eller naturgummi?
25. februar 2004
Alder:
5 mdr.
Sut af silicone eller naturgummi?
Hej
Jeg har en lille søn på knap 5 mdr. han er godt nok ikke den store "suttebruger", men kan dog godt lide den en gang i mellem som en lille "trøster". Jeg har dog et lille spørgsmål vedrørende de kære sutter.
Hvad er forskellen på en sut af naturgummi og silicone?
Jeg har flere gange stået og været i tvivl om, hvilken sut jeg skulle vælge. Jeg synes de oplysninger jeg kan finde er meget sparsomme. Egentlig ville jeg selv mene at silicone sutten måske er mere allergivenlig, men jeg kunne godt tænke mig en lidt nærmere forklaring, og hvilken man evt. anbefaler.