Brev:
Bør nyt legetøj vaskes inden brug?
25. januar 2008
Alder:
2 mdr.
Bør nyt legetøj vaskes inden brug?
Hej
Jeg har en lille datter på 2 måneder, og vi er så småt begyndt at introducere fx rangler for hende.
Vi er dog i tvivl om, hvorvidt man bør koge eller vaske nyt legetøj inden brug, da legetøjet jo ofte ender i munden.
Vi har vasket eller kogt alt legetøj indtil videre, men vi har dog set, at en del legetøj ikke kan tåle den behandling. Så det er måske slet ikke nødvendigt?
Med venlig hilsen
Rikke