Brev:
Udstyr til start i vuggestue eller dagpleje
25. januar 2008
Alder:
8 mdr.
Udstyr til start i vuggestue eller dagpleje
Hej Helen
Kan du give mig en "liste" over hvad min søn på 8,5 mdr skal have med, når han starter i institution eller dagpleje d 15 feb
Han kravler og rejser sig op af alt.
Anja