Brev:
Hue på?
5. februar 2004
Alder:
6 mdr.
Hue på?
Nu hvor det er blevet lidt mere varmt i vejret, oplever jeg, at min søn på ½ år er fuldstændig våd af sved, når han har været ude og sove.
Han ligger i en Dun-i-pose med en helårsdyne i og så har han bare en bodystock, bukser og strømper på. På hovedet har han en bomuldshue. Den er fuldstændig til at vride når han kommer ind efter ca. 2 timers søvn i barnevognen.
Hva' skal jeg gøre?
Skal han beholde huen på? Og er der så ikke risiko for at den våde hue også kan give problemer med ørerne?
Med venlig hilsen
Os fra Regstrup