Brev:
Klapvogn - 7 mdr.
5. februar 2004
Alder:
7 mdr.
Klapvogn - 7 mdr.
Hej
Hvornår kan man begynde, at skifte barnevognen ud med en klapvogn? Skal barnet for eksempel kunne sidde selv? (her i Holland er barnevognene så små, at min søn som nu er 7 måneder, allerede fylder hele bakken ud).
Er den såkaldte paraply klapvogn en okay klapvogn eller skal man hellere købe en bedre?
På forhånd tak
Mange hilsner fra
Dorthe.