Brev:
Skrå stol hvornår...
23. oktober 2007
Alder:
0 mdr.
Skrå stol hvornår...
Hej igen...
Jeg har lige et ekstra spørgsmål...
Hvornår må børn ligge i skrå stol og hvor længe?
Mormor har lige foræret os en, hvor der står at den på bruges fra 0-9kg. Men ellers ikke hvor længe af gangen eller hvor små de må være... Min søn er 19dage gammel vejede ved fødsel 4330g 53cm og ved første sp besøg på 11. dagen vejede han 4450g...
Med venlig hilsen
Sm