Brev:
Klapvogn hvornår
21. oktober 2007
Alder:
2 mdr.
Klapvogn hvornår
Kære Helen
Først og fremmest tusind tak for en rigtig god brevkasse, hvor vi som førstegangsforældre har fået svar på rigtig mange spørgsmål, bare ved at sidde og surfe lidt rundt i kategorierne. Dine gode svar har virkelig været en stor hjælp hele vejen igennem.
Nu har jeg så et spørgsmål, som jeg ikke har kunnet finde svar på:
Hvor gammel skal et barn ca. være, før man begynder at bruge klapvogn?
Grunden til, at jeg spørger, er, at vi bor ret langt ude på landet og derfor skal bruge bil bare vi skal ned i brugsen og købe mælk - og det kan godt være lidt trættende at laste og aflaste barnevognen hele tiden :-)
Bedste hilsner
Malene og Maria på 6 uger