Brev:
Uldent undertøj
28. september 2007
Alder:
12 mdr.
Uldent undertøj
Kære Helen
Kan du ikke forklare hvad fordelene er med uldent undertøj (hvis der er nogle) og hvorfor så mange siger, at man ikke kan skifte til bomuld, hvis man først er begyndt på uld.
Med venlig hilsen
Christine