Brev:
For lille eller ung til sækkestol?
1. september 2007
Alder:
11 mdr.
For lille eller ung til sækkestol?
Hej
Jeg er i tvivl om sækkestole kan udgøre en fare for små børn.
Min datter er knapt et år og elsker at tumle. Anbefaler man alene at bruge sækkestole til store børn? Hun er naturligvis under konstant opsyn, som hun skal jo skal være, men jeg er alligevel i tvivl.