Brev:
Genbrug af udstyr - 17 mdr.
16. juni 2007
Alder:
17 mdr.
Genbrug af udstyr - 17 mdr.
Hej Helen
Vi venter nr. 2 om nogle måneder og har i den forbindelse nogle spørgsmål. Vi har naturligvis en masse ting som Ella har brugt da hun var mindre, som vi håber at bruge igen til den lille ny.
Jeg har hørt at madrasser IKKE må genbruges/bruges af flere børn - er det rigtigt? Og hvad skyldes det? Gælder det både madras i vuggen (som Ella jo kun har brugt i få måneder), rejseseng og barnevogn (Ella bruger stadig juniorsengen selv)?
Hvad med autostol - kan den bruges af flere? Eller er det mere et spørgsmål om at der 'siden sidst' er kommet nye modeller af højere kvalitet som bør bruges i stedet?
Ting som puslebord, badekar, tøj og legetøj har jeg kun fantasi til at det må kunne bruges igen, men er der noget vi skal tage hensyn til her udover alm. vask og vedligehold?
Håber du kan hjælpe :-)
Ellas mor