Brev:
Rejseseng
11. juni 2007
Alder:
6 mdr.
Rejseseng
Hej Helen,
Jeg skal købe en rejseseng ell. weekendseng til min søn, som er 6 mdr. Jeg har undersøgt markedet lidt og er faldet over en smart lille rejseseng, som har luftmadras og sammenlagt kun vejer 1,5 kg., hvilket er meget praktisk, da vores bil ikke er så stor.
Jeg er dog i tvivl om, hvorvidt børn på 6 måneder må ligge på luftmadras og om sengen generelt er sikker nok. Jeg håber du har mulighed for at svare mig på dette.
Du kan se sengen på dette link http://www.onlinekids.dk/pdf/tmp/Rejseseng%20NYHED_0_danish. pdf
Med venlig hilsen Line