Brev:
Størrelse på sut
7. juni 2007
Alder:
11 mdr.
Størrelse på sut
Hej Helen
Jeg har en datter på knap et år, der bruger sut af mærket MAM.
Hun bruger de små, der hedder Mini MAM og vil ikke have andre størrelser. Vi har prøvet med dem der svarer til alderen, men hun græder og vil ikke have sutten i munden. Vi kan se, at der er en lille forskel på suttens udformning samt en forskel på suttens skjold.
Hun har brugt disse mini sutter, fra hun var spæd, så derfor er mit spørgsmål, om der sker noget ved at bruge de små sutter, så længe hun gider, eller vi med vold og magt skal bruge de alderssvarende?
Hun bruger sut når hun sover, og ellers hvis hun er ked af det.
Med venlig hilsen
Lene