Brev:
Er autostolen sikker
31. maj 2007
Alder:
5 mdr.
Er autostolen sikker
Hej Helen
Du har for nyligt hjulpet os mht vores drengs (manglende) sovevaner. Tak for hjælpen - det går bedre nu heldigvis:-)
Denne gang har jeg et spørgsmål i en helt anden kategori. Vi har fået en autostol forærende, og det er jo bare dejligt. Jeg kan bare ikke gennemskue, om den er sikker ud fra de anbefalinger, jeg har læst her på hjemmesiden. Det er, så vidt jeg kan læse mig til, en blanding af forskellige kategorier, der står på stolen. Håber du kan hjælpe.
På stolen står der:
ECE R44.03
0-18 kg Y
E2
03 04011
Med venlig hilsen
Jette